Two Incomes with One Business

Assalamualaikum

Maaf sebab dah lama juga tak update or sharing dalam ni. Apa kabar semua?? Harap diberi kesihatan yang baik ye..inshaAllah. Hari ini terasa macam nak share tentang business yang hampir 4 tahun saya ceburi secara part-time.. Alhamdulillah agak memberansangkan…

Dalam era sekarang ni, ramai di kalangan kita tercari-cari peluang kerjaya kedua atau pun kerjaya yang dapat memberi pulangan yang lumayan.. betulkan?? sebabnya nilai mata wang sekarang kecil… kos sara hidup makin meningkat… tapi jangan kita duduk mengenang nasib je, buat sesuatu yang boleh datangkan hasil… paling mudah berniaga…

business-plan

Apa yang kita nak niagakan terpulang kepada diri kita dan bergantung kepada minat dan kemampuan kita… Berniaga tidak semestinya memerlukan modal… betul…. berniaga tidak semestinya ada keturunan berniaga…. betul… tu sume mitos yang sengaja digembar gembur kan supaya kita tidak boleh berjaya dalam perniagaan…. 

okla… saya bukan nak bagi motivasi pun sebenarnya… just bagi pandangan based on pengalaman selama 4 tahun dalam perniagaan partime yang saya buat secara online, rumah ke rumah, mulut ke mulut, flyers dan lain2 teknik marketing yang diajar oleh mentor-mentor saya.

Great Business Choice

Perniagaan yang saya ceburi ni sangat mudah…. produk dan marketing plan sume telah disediakan….  saya hanya invest ikut KEMAMPUAN saya TANPA PAKSAAN dan PILIH produk yang ingin diniagakan….. bestkan?? saya tak perlu pening nak fikir nak berniaga produk ape, sebab semua PRODUK yang disediakan 100% BERKUALITI dan mendapat pengiktirafan SUPERBRAND!!!! bila produk dah terjamin kualiti lagi mudah untuk saya pasarkan…. bila saya berjaya buat sales dari produk dalam tangan, HASIL JUALAN 100% jadi milik saya SENDIRI!!!

2in1 - Cantik dan Sihatquality

MMG

Itu cara pertama macam mana saya dapat income dengan buat jualan produk… yang kedua nya dengan bisness ini, saya diberi latihan dan kelayakan untuk membuat FRANCISING  saya sendiri atau dalam erti kata lain saya dibenarkan untuk SHARE peluang kepada mereka yang berminat untuk bersama buat bisness ini…. bila kita berniaga, mesti kita nak perniagaan kita berkembang maju kan…. if kita di melaka, kita nak perniagaan kita masuk ke negeri sembilan, mesti kita ada cawangan di negeri sembilan pulak…. start saya buat francising, saya akan dapat BONUS sebab berjaya wujudkan cawangan baru…. bila dah berjaya buka cawangan baru, saya perlu beri latihan dan bimbingan di cawangan baru saya….

So dapat disimpulkan di sini, dengan business ini, saya boleh dapat DUA income melalui SATU BISNESS… mudah dan menarik kan… MODAL perlu dilaburkan SEKALI sahaja seumur hidup…. LATIHAN dan BIMBINGAN diberikan secara PERCUMA… dan yang paling penting dalam bisness ni, BISNESS SENDIRI UNTUNG SENDIRI… dan dalam bisness ini juga… KITA BUAT KITA RAJIN KITA KONSISTEN KITA AKAN DAPAT HASILNYA

Setakat ini sahaja dulu perkongsian bisness saya. Saya sekadar memberi info yang mana saya harap dapat dimanfaatkan kepada para pembaca

sekiranya, anda di kalangan yang berminat untuk mencuba bisness ini, bertindak sekarang dengan hubungi saya 012.237.1543 fadzillahjohari

Great-Business-Quotes-042

Leave a comment